Wednesday 21 December 2011

entry tertunggak

entry ni dah lama giler dlm draf aku... camner bleh xprasan.
okis, 4 hb 12, genapla umurku yang ke-sweet 27.. huhuhu. eventho umur ku dah 27 tahun tapi,
aku rasa aku ni still sweet 17teen.. hehehahahuhuhu ceh..perasan jer lebey
actually awal2 lagi hubby suh aku pilih tempat untuk celebrate birthday aku.. tp, memandangkan skang ni heboh ngan citer ombak rindu, so aku decide nk gi mid valey jer. nk smbut birthday ngan suamiku bersama2 citer ombak rindu supaya lebih romantik gitu.. hehehe..
tapi, semuanya terpaksa dibatalkan disbbkan back pain yang aku alami.. back pain smpai rasa xleh nak gerak.. mayb effect dari kandunganku.
so, for da whole day aku dok melepek jer kat umah.. berombak sakit rindu kat umah ler jawabnya.
biler da petang skit, back pain aku da mcm kureng skit.. so, dgn semangat berkobar2 sbb da lama xguna oven, aku decide utk buat kek sempena harijadi ku..
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
 tada..... da siap pun sessi membaking kek untuk diri sendiri..


brownies marble cheese cake for my birthday..nyumnyum

2 comments:

  1. da hbs di cerna da.... xper nnt2 i wat lagi.. brg sume da ada. tgl nk beli cheese jer lagi

    ReplyDelete